eleganza

Pitanja i odgovori

Kako izvršiti narudžbu?

Da li se moram registrirati?

Zaboravljena lozinka - što učiniti?

Kako je moguće platiti?

U kojem roku se vrši isporuka?

Gdje isporučujete robu

Što ako nisam zadovoljan/zadovoljna isporučenim?

Kako izvršiti povrat?

Što ako proizvod ima manu?

 

Kako izvršiti narudžbu?
Narudžbu izvršite dodavanjem željenog artikla u košaricu na stranici proizvoda te klikom na gumb "Dovrši kupovinu" u desnom kutu stranice. Stranica će Vas potom odvesti na zaključivanje kupovine gdje popunjavanjem traženih podataka zaključite kupovinu klikom na gumb „Plati“. Svakako prije dovršetka kupovine preporučamo čitanje naših uvjeta kupnje.

Da li se moram registrirati?

Za kupovinu na našoj stranici se morate registrirati, ali registracijom ćete olakšati popunjavanje podataka pri kupovini i uštedjeti vrijeme, moći ćete pratiti sve Vaše kupovine, bit ćete prvi obaviješteni o svim pogodnostima i akcijama, a naravno Vaše podatke nikada nećemo dijeliti.

Zaboravljena lozinka - što učiniti?

Kliknite na poveznicu za prijavu, tamo ćete pronaći poveznicu za zaboravljenu lozinku, koja će vam poslati novu lozinku na Vašu e-mail adresu s kojom ste se registrirali na našoj stranici.

Kako je moguće platiti?

Na eleganza.hr web trgovini moguće je platiti nalogom za plaćanje (direktno u banci, plaćanjem preko usluge internet bankarstva ili virmanom) ili kreditnim karticama. Primamo American Express, Diners, MasterCard, Maestro, Visa i Discover Card kreditne kartice. Plaćanje na 12 beskamatnih obroka moguće je Diners i Discovery Card karticama dok sve ostale kartice nude beskamatno obročno plaćanje na 6 rata. Detaljnija opisana procedura plaćanja se može naći u našim uvjetima kupnje.

U kojem roku se vrši isporuka?

Isporuka sa vrši u roku od maksimalno 7 radnih dana.

Gdje vršite isporuku robe?

Isporuku vršimo samo unutar Republike Hrvatske.

Što ako nisam zadovoljan/zadovoljna isporučenim?

Ako niste zadovoljni isporučenim, možete u roku od 14 dana od primitka robe (u slučaju da je pošiljka iz više dijelova, rok se računa od primitka zadnjeg dijela narudžbe) izvršiti povrat, a mi ćemo po primitku robe izvršiti povrat uplaćenih sredstava. Troškove povrata robe snosi klijent.

Kako izvršiti povrat?

Za povrat je potrebno vratiti nekorišten proizvod sa originalnim pakiranjem i računom na adresu: P-Grupacija d.o.o., Omladinska 4, 51 000 Rijeka. Molimo vas da nas prije izvršenja povrata obavijestite na e-mail info@eleganza.hr navodeći broj narudžbe na koju se povrat odnosi. Po primitku neoštećenog proizvoda u originalnoj ambalaži (originalna ambalaža u kojoj je dostavljen artikl) vratit ćemo vam sredstva, ovisno o načinu plaćanja. Troškove povrata robe snosi klijent. Molimo vas da pročitate detalje na stranici Uvjeti kupnje.

Što ako proizvod ima nedostatak?

Ako želite reklamirati proizvod s nedostatkom, molimo vas da nas kontaktirate na e-mail info@eleganza.hr s opisom problema. Mi ćemo vam poslati formular za podnošenje reklamacije koji ćete trebati isprintati te popunjen zapakirati sa računom i proizvodom koji želite reklamirati. Mi ćemo dogovoriti da dostavna služba od Vas preuzme paket o našem trošku. Nakon pregleda vraćene robe obavijestit ćemo Vas o daljnjim koracima.